به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

هزینه های مرکز قلب تهران

هزینه های مرکز قلب تهران

بيمارستان قلب تهران به عنوان یکی از مراکز پیشرو در زمینه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی قلب و عروق، طیف وسیعی از خدمات را به بیماران ارائه می دهد. هزینه های مرکز قلب تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه این مطلب همه آنچه که باید درباره هزینه های مرکز قلب تهران بدانید ارائه شده است.

عوامل موثر بر هزینه های مرکز قلب تهران:

  • نوع خدمات:مرکز قلب تهران خدمات تشخیصی و درمانی مختلفی را ارائه می دهد. هزینه هر یک از این خدمات متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه آنژیوگرافی از هزینه نوار قلب بیشتر است.
  • میزان پیچیدگی عمل:برخی از خدمات ارائه شده در مرکز قلب تهران پیچیده تر از سایر خدمات هستند و به زمان و تخصص بیشتری نیاز دارند. در نتیجه، هزینه این خدمات نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع بیمه:بیمه های مختلف ممکن است تعهدات متفاوتی برای خدمات ارائه شده در مرکز قلب تهران داشته باشند. برخی از بیمه ها تمام یا بخشی از هزینه خدمات را تحت پوشش قرار می دهند.

در اینجا برخی از خدمات ارائه شده در مرکز قلب تهران و عوامل موثر بر هزینه آنها به طور خلاصه بیان شده است:

 هزینه خدمات تشخیصی در مرکز قلب تهران

نوار قلب:

هزینه نوار قلب به نوع نوار قلب انجام شده و تعهد بیمه شما بستگی دارد.

  • نوار قلب ساده:این نوع نوار قلب برای بررسی ریتم قلب و تشخیص برخی از بیماری های قلبی مانند آریتمی استفاده می شود. هزینه نوار قلب ساده در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.
  • نوار قلب هولتر:این نوع نوار قلب به مدت 24 تا 48 ساعت فعالیت قلب را ثبت می کند و برای تشخیص آریتمی های قلبی که به طور مداوم اتفاق نمی افتند، استفاده می شود. هزینه نوار قلب هولتر در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.

اکوکاردیوگرافی:

هزینه اکوکاردیوگرافی به نوع اکوکاردیوگرافی انجام شده و تعهد بیمه شما بستگی دارد.

  • اکوکاردیوگرافی ساده:این نوع اکوکاردیوگرافی برای بررسی ساختار و عملکرد قلب استفاده می شود. هزینه اکوکاردیوگرافی ساده در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.
  • اکوکاردیوگرافی داپلر:این نوع اکوکاردیوگرافی برای بررسی جریان خون در قلب استفاده می شود. هزینه اکوکاردیوگرافی داپلر در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.
  • اکوکاردیوگرافی سه بعدی:این نوع اکوکاردیوگرافی تصاویر دقیق تری از قلب ارائه می دهد و برای تشخیص ناهنجاری های مادرزادی قلب و سایر مشکلات قلبی استفاده می شود. هزینه اکوکاردیوگرافی سه بعدی در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.

تست ورزش:

هزینه تست ورزش به نوع تست ورزش انجام شده و تعهد بیمه شما بستگی دارد.

  • تست ورزش ساده:این نوع تست ورزش برای بررسی عملکرد قلب در حین فعالیت استفاده می شود. هزینه تست ورزش ساده در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.
  • تست ورزش هسته ای:این نوع تست ورزش برای بررسی جریان خون در قلب در حین فعالیت استفاده می شود. هزینه تست ورزش هسته ای در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.

سی تی آنژیو:

هزینه سی تی آنژیو به نوع سی تی آنژیو انجام شده و تعهد بیمه شما بستگی دارد.

  • سی تی آنژیو قلبی:این نوع سی تی آنژیو برای بررسی تصاویر کلی از قلب استفاده می شود. هزینه سی تی آنژیو قلبی در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.
  • سی تی آنژیو عروق کرونر:این نوع سی تی آنژیو برای بررسی عروق کرونر که خون را به قلب می رسانند، استفاده می شود. هزینه سی تی آنژیو عروق کرونر در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.

بررسی هزینه خدمات درمانی در مرکز قلب تهران

آنژیوگرافی:

هزینه آنژیوگرافی به نوع آنژیوگرافی انجام شده و تعهد بیمه شما بستگی دارد.

  • آنژیوگرافی تشخیصی:این نوع آنژیوگرافی برای تشخیص بیماری های قلبی عروقی مانند انسداد عروق کرونر استفاده می شود. هزینه آنژیوگرافی تشخیصی در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.
  • آنژیوگرافی درمانی:این نوع آنژیوگرافی برای درمان بیماری های قلبی عروقی مانند انسداد عروق کرونر استفاده می شود. هزینه آنژیوگرافی درمانی در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.

بالون آنژیوپلاستی:

هزینه بالون آنژیوپلاستی به تعداد عروق مسدود شده و تعهد بیمه شما بستگی دارد.

  • بالون آنژیوپلاستی ساده:این نوع بالون آنژیوپلاستی برای باز کردن یک رگ مسدود شده استفاده می شود. هزینه بالون آنژیوپلاستی ساده در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.
  • بالون آنژیوپلاستی پیچیده:این نوع بالون آنژیوپلاستی برای باز کردن چندین رگ مسدود شده یا رگ های مسدود شده با پیچیدگی بالا استفاده می شود. هزینه بالون آنژیوپلاستی پیچیده در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.

استنت گذاری:

هزینه استنت گذاری به نوع استنت و تعهد بیمه شما بستگی دارد.

  • استنت ساده:این نوع استنت برای باز نگه داشتن یک رگ مسدود شده استفاده می شود. هزینه استنت ساده در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.
  • استنت گذاری پیچیده:این نوع استنت گذاری برای باز نگه داشتن چندین رگ مسدود شده یا رگ های مسدود شده با پیچیدگی بالا استفاده می شود. هزینه استنت گذاری پیچیده در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.

جراحی قلب:

هزینه جراحی قلب به نوع جراحی و تعهد بیمه شما بستگی دارد.

  • جراحی قلب ساده:این نوع جراحی قلب برای درمان بیماری های قلبی ساده مانند دریچه ای قلب استفاده می شود. هزینه جراحی قلب ساده در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.
  • جراحی قلب پیچیده:این نوع جراحی قلب برای درمان بیماری های قلبی پیچیده مانند ناهنجاری های مادرزادی قلب استفاده می شود. هزینه جراحی قلب پیچیده در مرکز قلب تهران با توجه به تعهد بیمه شما متغیر است.

 

سخن نهایی درباره هزینه های مرکز قلب تهران

برای اطلاع دقیق از هزینه های مرکز قلب تهران می توانید با شماره تلفن های مرکز تماس گرفته و یا به صورت حضوری به مرکز مراجعه نمایید. همچنین می توانید با جستجوی عبارت “هزینه های مرکز قلب تهران” در موتورهای جستجو، اطلاعات بیشتری در این زمینه و همچنین بهترین بیمارستان تهران بدست آورید.

نکته:

  • هزینه های ارائه شده در این مقاله فقط برای اطلاع رسانی است و ممکن است در زمان مراجعه شما به مرکز قلب تهران، هزینه ها تغییر کرده باشد.
  • قبل از مراجعه به مرکز قلب تهران، با بیمه خود تماس گرفته و از تعهدات بیمه تان برای خدمات مورد نیاز خود اطلاع پیدا کنید.

بیشتر بدانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *